آخرین اخبار
کد مطلب: 124818
يادداشت/
اپيدمي پرخاش از وزير تا شوراي شهرکرد
تاریخ انتشار : 1396/01/19 09:31:06
نمایش : 2346
در يکي از جلسات شوراي شهر شهرکرد، وقتي دو عضو اين شورا نتوانستند با آرامش با يکديگر گفت‌وگو کنند به سمت رفتارهاي پرخاشگرانه، عصبي و حتي فحاشي رفتند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛به نقل از خبرگزاري فارس از شهرکرد زمان زيادي از رفتار غيرموجه وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با فرماندار شهرستان بدره از توابع استان ايلام نمي‌گذرد، رفتاري ناشايست که در ادامه رفتارهاي زننده مسؤولان کشوري از رئيس‌جمهور گرفته تا وزير و ديگر مقامات صورت گرفت.

گرچه قاضي‌زاده هاشمي طي بيانيه‌اي از فرماندار بدره عذرخواهي کرد ولي اين رفتار آقاي وزير در برهه‌اي از زمان افکار عمومي را به شدت به خود معطوف کرد.
اين مسئله با يک معذرت‌خواهي رفع شد ولي انگار بنا نيست عصبانيت مسؤولان کاسته شود تا جايي که طي روزهاي گذشته باز شاهد درگيري يکي ديگر از وزرا اين بار با خبرنگاران بوديم.
وزير راه و شهرسازي در جواب يکي از خبرنگاران عصبي برخورد کرده و همين موضوع سوژه‌اي براي رسانه‌هاي مختلف و بار ديگر واکنش افکار عمومي شد.
عکس‌هاي واکنش عباس آخوندي در برابر سؤال خبرنگار به سرعت در بين مردم منتشر و منجر به صدور بيانيه از سوي مسؤول ديگري شد.
رفتارهاي پرخاشگرانه مقامات ارشد کشوري در رده‌هاي پايين‌تر به مقامات استاني نيز سرايت کرده و منجر شده اين مسؤولان نيز رفتاري نه در شان خود و نه در شان فرهنگ ايراني اسلامي داشته باشند.
مشابه اين موضوع را مي‌توان در يکي از جلسات شوراي شهر شهرکرد مشاهده کرد، وقتي دو عضو اين شورا نتوانستند با آرامش با يکديگر گفت‌وگو کنند به سمت رفتارهاي پرخاشگرانه، عصبي و حتي فحاشي رفتند.
فايل صوتي اين درگيري دست به دست در فضاي مجازي مي‌چرخد و در آستانه انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا مجدداً افکار عمومي را تحت‌الشعاع قرار داده است.
سؤال اينجاست، دليل اينکه آستانه تحمل مقامات پايين آمده است چيست؟ آيا صرفاً خستگي يا کار زياد است که منجر به پرخاشگري و بروز رفتارهاي عصبي از سوي مسؤولان مي‌شود؟ اگر اين‌گونه است نبايد حق را به مردمي دهيم که با گوشت و پوست خود معضلات اقتصادي، بيکاري، مشکلات معيشتي و هزاران هزار دست‌انداز ديگر را تحمل مي‌کنند و همچنان صبورانه ايستاده‌اند.
فردي که عهده‌دار منصبي در عرصه‌هاي مختلف چه دولتي، چه شوراهاي شهر و روستا، چه مجلس و چه ديگر مناصب مي‌شود بايد الگويي براي ديگران باشد نه اينکه رفتارهاي غيرموجه آن‌ها همچون دومينويي در پست‌ها و مقامات مختلف در جريان باشد.
اي کاش مسؤولان کمي از مردم صبور کشور تبعيت مي‌کردند، مردمي که به جرأت مي‌توان گفت تنها به ضرب سيلي صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند، با حداقل‌ها روزگار مي‌گذرانند ولي خستگي، فشارهاي عصبي و بسياري از توجيهاتي که بعضاً از سوي برخي‌ها مطرح مي‌شود آن‌ها را پرخاشگر نمي‌کند و همچنان پاي آرمان‌هاي انقلاب و نظام ايستاده‌اند.
مسؤولان در عرصه‌هاي مختلف کشوري يا استاني بدانند مردم رفتارهاي آن‌ها را رصد مي‌کنند و خوشبختانه مردم اين سرزمين آنقدر آگاه هستند که بار ديگر و با حضور پرشور خود بر سر صندوق‌هاي رأي فرد شايسته و اصلح را انتخاب کنند تا ديگر شاهد رفتارهايي که در شان کشوري چون ايران نيست نباشند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس